perjantai 4. huhtikuuta 2014

Laskettelua

En ole kerennyt kirjoittelemaan tänne blogiin yhtään mitään, mutta kerron nyt vähän että mitä on tapahtunut.

Keskiviikkona päivä alkoi aamiaisella koululla. Samalla tehtiin eväät, jotka sitten syötiin laskemisen välissä. Bussi starttasi koulun pihasta yhdeksän reikäreikä ja sää näytti hyvältä! Aurinko paistoi ja bussissa olevan lämpömittarin mukaan ulkona oli 2C lämmintä. Menimme kavereideni kanssa Loma-Kolille. Laskeminen sujui jo paremmin kuin edellisellä kerralla, olin nyt ensimmäistä kertaa laskettelemassa "itsenäisesti". Laskin ensimmäistä kertaa uudella omalla laudallani. (Ostin sen käytettynä, mutta kyllä se ajaa asiansa!) Jälkikäteen mietittynä harmittaa, että olin lähes koko ajan lasten mäessä, pärjäsin hyvin siellä Pitkähiisi mäessäkin, (tai siis oonhan mie ennenkin isommissa rinteissä laskenu mut enemmän minuu pelotti se ankkurihissi, kun se on niin pitkä ja jyrkkä:D) ja opinkin siellä paremmin kuin siinä loivassa ja suorassa lasten mäessä. Olen tuossa lajissa vielä aaaivan aloittelija, mutta tulee siitä vaan niin hyvä fiilis kun oppii jotain uutta ja onnistuu!






Loppu viikosta kävin keskustassa, ja mukaan tarttui muutama kirja, selailin jo noita hieman ja vaikuttavat mielenkiintoisilta ja noissa on hienoja kuvia ja mikä tärkeitä, hyvältä vaikuttavia ohjeita.




Tällä viikolla tiistaina olin ystävieni luona, ja he tekivät minulle auttoivat minua tekemään tähän blogiin bannerin sekä lisäämään Fashiolista gadgetin tuohon sivupalkkiin. :)

Tänään alkoi viikonloppu, ja tätä onkin odotettu kuin kuuta nousevaa, pidämme ystävieni kanssa Glee-maratonin, joka meinasi mennä jo myttyyn yllättävien menojen takia, mutta saimme sitä onneksi siirrettyä päivällä! Tämä viikonloppu tulee siis sisältämään paljon hyvää seuraa, naurua, Gleetä ja tietenkin paljon hyvää syötävää.

Tässä vielä Glee fiilistely kappale:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti