maanantai 21. huhtikuuta 2014

Tää on kaunis päivä

... mä oon sopivasti onnellinen.

Meille muutti tänään pieni tyttö kisuli, joka on aivan ihana! Aamulla äiti herätti minut sanomalla, että nyt lähdetään kissaa hakemaan. Oltiin puhuttu tästä jo jonkin aikaa, ja nyt se oikeesti tapahtuisi! Pomppasin heti ylös eikä unisuudesta ollut enää tietoakaan. Kun olimme käyneet kissan hakemassa, kotiin tulomatka sujui hyvin, ja kissa oli suurimman osan ajasta hyvin rauhallinen ja makoili takaikkunalla. Muutaman kerran se lähti kiipeilemään niin kuin alla olevassa kuvassa näkyy ja jouduttiin pysähtymään välillä. Se on todella rohkea, oli minun sylissäni jo sohvalla, on kierrellyt jo melkein koko talon ympäri ja koko ajan olisi haistelemassa kaikkea. Meidän koirakaan ei ollut moksiskaan, mitä nyt vähän alussa innostunut :D




Ulkona on aivan mahtava sää, eikä tekisi mieli olla ollenkaan sisällä! Kävin eilen vähän kävelemässä, vaikka olen vielä hiukan nuhainen. Olisi tehnyt mieli vain jäädä istuksimaan veden rannalle ja katselemaan kuinka aurinko laskeutuu puiden taakse.

Kuvassa siis meidän koira, josta en olekkaan tainnut mainita aiemmin :)

 Koulu tehtäviäkin pitäisi tehdä... onneksi sain aloitettua sen äidinkielen työn, eikä siitä kirjasta ole luettavana enää kuin vähän alle puolet. Viime päivinä olen nauttinut säästä ja fiilistellyt tulevaa kesää. Erityisesti näistä biiseistä minulle tulee kesäinen ja onnellinen olo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti